مـــــن همــینــــم

 

مـــــن همـــــینم

نـــه "چشمــان آبــــی" دارمـــــ

نه کفـــــش های "پاشـــــنه بلــــند"

همـــیشه "کتــانی" می پـوشم

روی "چمـــن ها" غلــت میزنم

"عشــوه ریخــــتن" را خوب یــــادم نداده اند

وقـــــتی از کنارم رد می شــــوی

بــوی "ادکلنم" مستت نـــــمی کند

نگران پاکـــ شدن "رژلب و ریملم" نیـــستم

"لاکـ ناخن هایم" از هزار متری داد نمی زند

گــــــــاهی از "فرط غصه بلــند داد میزنم"

"خــــــدایـــم" را با تمـــــام دنیــــا عوض نمی کنم

و بــــعضی آدمـــــ های اطرافم را با "تــــــمام دنیـــا عوض نمـــی کنم"

شب ها پای پرسه زدن در "خیابان و مهمانی" نیستم

بلد نیستم تـــا صبح پای گوشــی "پچ پچ" کنم

و بگــــویــم:دوســـــتت دارم وقتی حتـــی

به تعداد حـــروف دوسســــــتت دارم هم دوستت نــــدارم

ولــــی اگـــر بگویم "دوسست دارم"

دوســـت داشتـــــنم "حدومرز" نــــدارد

مــــن" خــــــــالصانـــــه" همــــــینم

 



نظرات شما عزیزان:

₦ĀƧĪM
ساعت14:58---30 دی 1393
مینو لوله ای منی تووووووووووو
وبتو مطلباش خوبه
پاسخ:merc abji joon


سحربانو
ساعت19:16---9 دی 1393
سلام Ӎḭṅặ
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

Ӎḭṅặ بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:salam aji naa yadam niis vali chaashm


AmirHossein
ساعت20:06---19 آذر 1393
ﺁﻗﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺳﺮ ﻇﻬﺮ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻮﺍ ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ
ﺳﺮﺩﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﺩﯾﺪﯾﻢ 4 ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻧﺪ
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺑﻪ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻤﻮﺷﻮﻥ ؟
ﺑﺎﺑﺎ ﻫﻢ ﺯﺩ ﺭﻭ ﺗﺮﻣﺰ ﮔﻔﺖ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯾﺪ ...
ﺁﺩﺭﺳﺸﻮﻥ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺟﺎ ﻧﻤﯿﺸﯿﻢ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺭ ﺳﻤﺖ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ |:
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﮐﺖ O_O
ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ .....

ﺍﻻﻥ 4 ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﺍﻡ .....
ﭼﻪ ﺷﻮﮎ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﻮﺩ :|


مجید اصغرزاده
ساعت4:39---17 آذر 1393
اگه اشتباه نکنم اسم وبلاگت دختره جهنمیه. میشه بپرسم چرا؟؟؟

مجید اصغرزاده
ساعت23:04---13 آذر 1393
وبلاگ قشنگی داری هم استانی. من نمیدونستم به چه اسمی لینکت کنم به اسم آدرس وبلاگت لینکت کردم خبر بده به چه اسمی لینکت کنم ممنونم

مهرنوش
ساعت17:58---10 آذر 1393
Ӎḭṅặ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ Ӎḭṅặ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


elham
ساعت20:02---2 آذر 1393
●● هی غریبه...

●● شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان

●●رنگ سیاه به مرد من خیلی می آید

●●بند کراواتش را خودت سفت کن

●●این کار را دوست دارد

●● وقتی دستانت را میگیرد

●● خودت را در آغوش او بیانداز

●● با این کار احساس آرامش میکند

●●زحمت تاج عروس را نکش

●● سلیقه اش را خوب میدانم،برایت گرفته است

●● خلاصه کنم غریبه

●● جان تو و جان مرد من


به منم سر بزن


نازنین
ساعت18:35---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار Ӎḭṅặ
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


ali.m
ساعت19:09---8 آبان 1393
اگر میبینی هنوز تنهام به خاطر عشق تو نیست؛من فقط میترسم؛میترسم همه مثل تو باشند؛هییییی

درسا
ساعت11:14---7 آبان 1393
اپم

درسا
ساعت14:07---2 آبان 1393
اپم دوستی +جملاتت خوشملن
پاسخ:meercccccccc


AmirHossein
ساعت13:17---2 مهر 1393
سلام مینایی...خوبی؟
کجایی بابا....زود بیا دیگه اه دلم واست تنگیده

منتظرتماگه نیای نفرینت میکنم که کچل بشی
خود دانی.....زود بیا
پاسخ:khhhhhhhhhhhh salaaam khhhhhhhhhhhhhhh baashee


عشق سید محمد موسوی (والیبال)
ساعت14:07---22 شهريور 1393
سلامممممممم خوبی؟؟؟؟؟

ببخشید یه مدت نبودم دوباره وبمو افتحتاح کردم

منتظرتممممم حتما بیا نظر یادت نره


amirhossein
ساعت3:08---17 شهريور 1393
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای


و ابرها را تا چشمهایم پایین


عشق را در کجای دلم .....


پنهان کرده ای که :


هیچ دستی به آن نمیرسد !


ム尺ムㄎん
ساعت20:01---13 شهريور 1393
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته

بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌ انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی . . .


♥زهرا♥
ساعت15:58---7 شهريور 1393
♥♥♥زندگی معنای پیچیده ای نداره... ♥♥♥

♥♥♥همین که.. ♥♥♥
♥♥♥"تو " کنارم باشی یعنی زندگی♥♥♥



ضدحال
ساعت21:21---28 مرداد 1393
سلام خانومی که چشات آبی نیس ...
چطوییی؟خوب هستی؟

پاسخ:eeee to mano nemishnaaasiiiii?yaaaniiiiii


shaghayegh
ساعت20:04---20 مرداد 1393
هــر وقــتــ کـــسی بهــتــ گـــفتــ :هــَر جــور راحــتــی!

یـــه مُشــتــ بــزن تــو دهــنــش تــا بفــهــمه چـجـوری راحــتی .!


₦ĀƧĪM
ساعت22:10---19 مرداد 1393
تو را خودم چشم زدم

بس که نوشتمت میان نوشته هایم بی‌آنکه

اسپند بچرخانم

میان واژه‌ها . . .


m
ساعت4:41---19 مرداد 1393
درد ساده نوشته میشود ولی مرد میخواخد که روی دکش ببردش.....

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت0:01---16 مرداد 1393
دعــــای بـــاران چــــرا ؟

دعــــای عشـــــــق بــخـــوان !

ایـــن روزهــا دلـــها تشــنه تــرند تـــا زمیــــن ،
……
خـــدایــــــــا…..

کمــــی عشـــــــق ببــــار


دختــــــــــری از جنــــس والیبــــــال
ساعت20:49---14 مرداد 1393

___♥♥♥
__♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم< br /> ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\\__♥آپم
_♥___\\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم
بی حرمتی رسانه نظر یادت نره


صبا
ساعت20:10---14 مرداد 1393

فوق العاده بود...
منم اپم یه سر به منم بزن...
نظر یادت نره


درانتظار مرگمم
ساعت15:26---2 مرداد 1393
سلام وب قشنگی داری موفق باشی عزیز
www.dlkm.ir

پاسخ:salaam merc


hossein
ساعت15:13---2 مرداد 1393
کاش می دانستم سرنوشت را چه کسی برایم بافته آن وقت به او می گفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمیتوانم فرو ببرم.
سلام وبت هم خیلی قشنگه
پاسخ:mercc azizaam


mina
ساعت19:01---1 مرداد 1393
vebet kheyliiiiiiii kheyliiii khooob boood kheyli doseshh midashtammmm
پاسخ:misiiiii azizaaaaaaaaaammm


محمد و مونا
ساعت4:28---24 تير 1393
عشق مثل آبه میتونی توی دستات قایمش کنی.اما یه روز دستتو وا میکنی میبینی نیست قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی فقط احساس میکنی دستات یکم نمناکن و این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده

فرشته
ساعت17:11---21 تير 1393
سلام عزیزم وبت خوشگله لینکت کردم اگه دوست داشتی منو هم لینک کن فدات
پاسخ:salaam baashe azizaam


درسا
ساعت12:53---20 تير 1393
اپم بیا گلم منتظرم
نظر یادت نره
پاسخ:baashe azizaam


FoadjOOn
ساعت0:31---20 تير 1393
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد،
هیچ فاصله ای دور نیست،
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری
نمی تواند آن دو را از هم دور کند.
محـــــــکم ترین برهـــــان عــــــشق، اعتـــــــــماد است..
دوست عزیز دعوتت میکنم به گرم ترین پاتوق دختر پسرای گل ایرونی
منتـــظر حضـــور گرمتـــون هستیــــم

چرا کافه هفتاد؟

امکان افزودن دوست
امکان لایک کردن مطالب
دارای چت روم عمومی و خصوصی
امکان تنظیم پروفایل شخصی برای هر کاربر
و امکانات بسیار زیاد دیگر که با پیوستن به این محفل گرم میتوانید از آنها استفاده نمائید

www.cafe70.ir


love-moc
ساعت16:53---19 تير 1393
عالیه با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟
نیاز هستم
meercccc ajii joooon baaleeee


محمدرضا
ساعت18:23---16 تير 1393
عالیییییه اگه دوست داشتی بهم ایمیل بده ووبمو یه نگاهی بنداز دوست دارم
پاسخ:slm merc bashe


محمد و مونا
ساعت17:49---16 تير 1393
پیک آخرم رو نوشیدم به سلامتی خدا که تمام آرزوهامو دونه به دونه

جلوی چشام پر پر کرد تاعظمتش را نشونم بده. . .




h.khatibi
ساعت23:55---14 تير 1393
واقعا وبت زیباست دستت درد نکنه
برات در همه ی مراحل زندگی ارزوی موفقیت میکنم
داداشت هادی
پاسخ:mercc hadii joooonii


vahid
ساعت15:52---13 تير 1393
هااا وب خوبی داری هر چند وب من بهتره
نه داخل از شوخی دمت داغ وبت خوبه به افتخار خودتو وبت
پاسخ:meercc aghaaa vaahiiiiiid


ali 18+1
ساعت15:38---18 خرداد 1393
salaaaaaam. babaa eyval abjiii che matalebe nazii dare movafagh bashy ishala kole neto ye roooz begiry khhh . man hamoon aliyam kalee pook bazii dar nayarii baz faghat 1 sal boozorg shooodam . bye bye
پاسخ:saloooooooom dadaash bozorgeeeeeee,merccc vaaliii enghaaad khengaaam nistamaa bi kaaaleeeeee


اعظم
ساعت12:56---13 خرداد 1393

aaaaaaPPPPPaaaaaaaaaaaMMMM


Azin
ساعت8:22---7 خرداد 1393
سلام گل قشنگم ممنون بمن سرزدی منم اومدم پیشت کارات حرف نداره خسته نیاشی بازبمن سربزن
پاسخ:salaaam khaaheesh mikonaam,baashee


saman
ساعت7:26---7 خرداد 1393
Asiiiiiiiiiiiii

saeid
ساعت13:28---4 خرداد 1393
ج اون یکی رو هم دادم برو ببین کیف کن
پاسخ:baaaashhhhh


saeid
ساعت13:01---4 خرداد 1393
من نظر نمیدم
پاسخ:daar che morediii??cheraa nemidii


saman
ساعت12:27---4 خرداد 1393


ﻣﺘﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﺨﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﺁﺭﺯﻭﺑﮑﻦ !
. . . . . . . . . .
ﺍﻳﻦ
ﭘﻲ ﺍﻡ ﺭﻭﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻔﺮﺱ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﺕ
ﺩﺭﻋﺮﺽ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﻧﻔﺮﺳﺘﻲ
ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ
ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ...
ﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺑﻔﺮﺱ

ﺑﻌﺪﺍﺯ 28ﺩﻗﻴﻘﻪ ﮐﺴﻲ ﺑﻬﺖ

ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮐﻪ....
پاسخ:omid varaaam bshee age nashee miam khafaat mikonaam samaaan :)))) khhh


اعظم
ساعت17:37---2 خرداد 1393
آپممم بم بسر
پاسخ:baaash


saman
ساعت21:33---30 ارديبهشت 1393
وبت عااااااااااالی

اهنگ عااااااااااااااااالی

مطلبات عاااااااااااااااااالی

خودت عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااالی
پاسخ:mercc samaaaaan :D


Pani
ساعت14:42---30 ارديبهشت 1393
Ghashangie kesayi me3 mano to ine ke khodem00nimo me3 ma dige to donya nist!

Poste ghashangi bood!


پاسخ::)


♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت13:58---28 ارديبهشت 1393
سلام ممنون ک ب وب منو عشقم سر زدید شما هم لینک شدید بیشتر بهتون سر میزنیم
پاسخ:salaam mercc


hadi
ساعت18:01---26 ارديبهشت 1393
ي رابطه فقط برا دو نفره..

اما بعضي احمقا،

شمارش بلد نيستن...!!!
پاسخ:vagheaaan ino khoob umaadii


رهاکلهر
ساعت19:55---25 ارديبهشت 1393
وبت خیلی شیکه.امیدوارم موفق باشی....
پاسخ:mamnoon rahaa jaan


ضدحال
ساعت12:37---24 ارديبهشت 1393
سلام وبت خیلی جالبه

اولش که با داد و فریاد عمه محترمه شروع شد

بعدشم این متنه معرکست فقط دیگه چشام سو نداره
hubeeeeپاسخ:khhhh merccc khodaaam midooonaaam marekaaast :D webe toaaam kheyliii k


Hamed
ساعت14:06---23 ارديبهشت 1393
webet khobe vagan zahmat keshidi vase webet ama kash galebe webeto khodet tarahi mikardi... ye sari be man bezan galebo bebin khodam tarahi kardam... posrat gashangan arzesh khondan daran... montazeram bia nazareto bego
پاسخ:salaam mercc baash


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







????: مــــن همـینـــــم ?
جمعه 3 / 2 / 1398 11:58 PM Ӎḭṅặ